понеділок, 12 жовтня 2015 р.

Твір на конкурс "Яким би я був батьком"

                                                                      Батько і мати – два сонця гарячих,
                                                                 Що нам дарують надію й тепло.
                                                          Батько і мати у долі дитячій,
                                                                       Треба, щоб кривди між них не було.

Немає такого дня, щоб не звучала по радіо чи телебаченню пісня „Родина” у виконанні відомого українського співака Назарія Яремчука. На жаль, народний артист України Назарій Яремчук помер. Але залишились у нього прекрасні сини і донька. Сини з гордістю несуть по життю славетне прізвище свого батька.  
Я не уявляю себе без моєї родини. Мама і тато дали мені життя, виховують, навчають, привчають мене до праці. Вони хвилюються за мої невдачі і радіють успіхам. А хіба я зможу коли – небудь забути бабусині казки, під які так солодко спалося?

Кажуть, у різдвяну ніч збуваються усі мрії та бажання. Однієї такої ночі мені наснився дивний сон...
За вікном тихо падав сніг. У світлі ліхтарів усе здавалося казковим: і будинки, і дерева, і люди. Усі поспішали придбати різдвяні подарунки. Поспішав і я закінчити справи, щоб встигнути до закриття дитячого магазину. Моя  сімя з нетерпінням чекає на мене вдома. Маленький синочок, напевне, дивиться улюблені мультики. І не засне, доки ми не поміряємося з ним силою.
Уже позаду моє дитинство і юність, університет. Зараз я працюю директором юридичної фірми. У мене є улюблена робота, де я зміг реалізувати себе, довести, що здатен приносити користь суспільству.
Але найголовніше моє досягнення – це ти, мій синочку. Тобі уже пять років. Пам’ятаю, як ти вперше посміхнувся, як зробив перший крок. Він був на диво впевненим. Дуже хочу, щоб усі кроки у твоєму житті були такими ж.    Проте не бійся падати. А якщо впадеш, то вставай і йди далі.
Не бійся, мій хлопчику, мріяти. Деякі мрії збуваються, інші забуваються, а є мрії, які людина проносить через усе життя. Напевно, для того, щоб мрії збувалися, треба докласти зусиль. Якщо чогось дуже хочеться, воно обов’язково збудеться.  
А як ти любиш слухати казки та легенди! Особливо полюбилась тобі легенда про Святого Миколая. Ти не хотів лягати спати у ніч перед 19 грудня. Все сидів біля вікна і чекав, коли спуститься по срібній вервечці з неба на землю сивобородий Святий Миколай. А ми хотіли, щоб ти заснув, бо ніяк не могли покласти тобі солодощі. Скільки ж було радості, коли вранці ти знайшов під подушкою небесні гостинці від Святого Миколая.
А завтра у нашому домі збереться уся родина. Ми завжди особливо готуємося до цього свята: варимо кутю, готуємо смачні страви. Ох і здивуєш ти завтра усіх! Адже вивчив старовинну колядку. Знову бабуся не зможе стримати радісних сліз.
Коли на небі загориться перша зірка, наша родина сяде до святої вечері. А потім ми будемо зустрічати веселі гурти колядників. Вони ходитимуть від хати до хати, сповіщаючи радісну звістку: Діва Марія народила сина!
А у перший день Різдва я, ти і мама вирушимо до лісу кататися на лижах. Снігу випало вдосталь. Отож зможемо накататися досхочу. Пам’ятаєш, який зимовий букет ми подарували нашій мамі минулого разу? Як вона тішилася гілочками калини. Тому що в кожній гілочці є зернина, схожа на серце. Ми з тобою тоді ще сказали, що то наші серця, і ми даруємо їх нашій мамі.
Я вийшов з дитячого магазину, тримаючи у руках велику машину на радіоуправлінні та книгу чарівних казок. Як же гарно було на душі! Хотілося, щоб всі навколо дізналися про те, який я щасливий! Але, дивлячись на перехожих, я бачив такі ж щасливі посмішки на обличчях.
 – Тату, я люблю тебе! – почулося  мені...
Раптом я прокинувся. Не міг збагнути, де я, що трапилося зі мною. Проте відчуття щастя та радості не покидало мене. Я побачив різдвяні подарунки, які приготували мені батьки, і згадав свій казковий сон. Не знаю, чи стану у майбутньому директором юридичної фірми, адже для кожної мрії існує свій час. Але точно знаю, що мрія стати гарним батьком та чоловіком обов’язково здійсниться. Недарма ж мені наснився такий чудовий сон, та ще й у різдвяну ніч.


                                                                                                    Автор - Бігус Ярослав

1 коментар: